Monday 21 April 2014

Sabun AJAIB !

Sabun ajaib ini menyerap lebihan minyak di celah2 liang roma, menyerap bau minyak, menghilangkan white/blackhead dan masa yang sama kulit kekal moist gebu mulus anjal hanya sekali penggunaan, anda akan rasa kehebatannya .. ! Jerawat mahupun parut2 pigmentasi juga hilang secara semulajadi ! TAhukah anda antara Sabun Cold Press yang sgt Hot seller adalah ..?

Sabun Shea butter + Charcoal Organik.

Kenapa..? Apa kelebihannya..?

Charcoal yg digunkana adalah arang organik. Sabun Bar arang saya sabun premium mendapat warna hitam yang indah dari arang organik.

Kenapa arang organik..? Arang organik mempunyai begitu banyak manfaat termasuk keupayaannya untuk menyerap ke liang pada kulit anda dan menarik keluar kotoran dan minyak yang terlekat pada liang roma muka anda !

Dengan menggunakan bar arang kami secara konsisten pada muka anda boleh mengurangkan atau menghapuskan jerawat , lebam dan bintik hitam ( apabila digabungkan dengan scrub muka apricot kernel kami )

Sabun ini juga mengurangkan pigmentasi dan membuat anda lebih muda, segar berseri2.

Sabun ini banyak faedah yang lain:

1.sabun arang tidak akan kering kulit anda
2.Jika ekzema boleh menggunakan bar ini
3. membantu untuk menghilangkan bau dimuka dan liang2 terutama si perokok tegar..ataupon Si Bikers yang terdedah kepada asap di jalanraya
4. Kombinasi shea butter ditambah untuk melembutkan & keadaan kulit anda!
5. Sabun kaedah cold process kami adalah 100x lagi baik daripada mana2 sabun gliserin !

Sekali pakai sabun ini..semua sabun2 lain boleh ke tong sampah

Jom tempah sekarang..

limited Stok ..Order NOW !!!

SMS / Whatapps : 016-2200936

No comments:

Post a Comment