Thursday 10 April 2014

Test 001 :DIY apple test untuk cek produk kosmetik ada bahan terlarang ?

Saya menjual perlbagai jenis produk kosmetik.

Pada satu hari, seorg customer call, bgtau muka dia melecur macam kena air panas setelah menggunakan sejenis krim kosmetik XXX.

Maka, saya mensarankan customer tersebut mencuba serum botox from Superwhite untuk memulihkan masalah burn di kulit beliau.

Dalam 2 hari, kulit semakin sembuh dan sihat seperti biasa. Tiada lagi kesan lecur di muka.

Adakah kulit anda sehalus apple...?

Tahukan anda, krim yang membuatkan kulit customer melecur dan mengelupas itu, apabila saya sapukan pada sebiji apple..?

Sangat terperanjat, apple bertukar warna kehitaman..

Manakala saya sapukan serum botox Superwhite pada Apple tersebut...Apple kekal segar walaupon lebih 6jam...

MAKA, mulai saat itu, saya tidak lagi menjual produk kosmetik yang disyaki ada bahan terlarang seperti kosmetik XXX.

Ini Ujian DIY apple Test 001 - Produk Kosmetik Ibu xxxx

TAKUT KAN... Sila buat test ini pada kosmetik anda.. dan update kepada saya..produk apa..dan kesannya hitam atau kekal segar..?

No comments:

Post a Comment