Monday 31 March 2014

Saya nak putih gebu tapi allergik cologen / Putih Gebu Tanpa minum Cologen !

" Masalah saya, Saya Tak boleh Makan Cologen ! " "Bila makan cologen, badan saya gatal2 " "Pernah makan cologen , mcm2 tapi tumbuh jerawat " "Saya fobia..Bayar rm70 hingga rm200 naik jerawat pulak..ingat nak cantik, jadi lain" ----------------------------------------------------------------------------------------------- Pernahkan Anda ada masalah ini....? Kita serupa...saya pon faham masalah anda.... Saya nak kulit tegang montok gebu anjal... tapi tak boleh makan cologen... Tak Per sis... Sis ambik lah SuperwhiteL-Glutathione 1000mg. Kandungan dia TAK DE sumber cologen. Kebaikan Superwhite L-Glutathione 1000mg: Superwhite buat kulit anda tegang gebu anjal dan Putih glowing TANPA menggunakan sumber kologen. nak tahu lagi..? PM or sms 016-2200936 mia p/s: Putih gebu anjal tanpa cologen / Saya nak putih tapi allergik cologen

No comments:

Post a Comment